بلاگ

 
 

 

 

تصویر سرور گیمینگ می باشد
 
 

 

 

خرید سرور گیمینگ | سرور بازی | ویژگی ها و راهنمای خرید

1 رای، میانگین: 5


سرور گیمینگ به سرورهایی با توان پردازشی بالا گفته می شود که با پینگ تایم پایین و در سریع ترین زمان ممکن، داده ها را ارسال و دریافت می کنند و گیمرها برای داشتن یک تجربه پایدار و کم ترین تاخیر ممکن از آن استفاده می کنند. اهمیت سرورهای بازی در قلمرو بازی های رقابتی، بیشتر مشهود است جایی که تصمیم گیری های چند ثانیه ای و واکنش ها در لحظه، تفاوت بین پیروزی و شکست هستند.

با ظهور محاسبات ابری و پیشرفت‌ های فناوری، سرورهای گیم از میزبان‌ های محلی ساده به سیستم‌ های پیچیده و توزیع‌ شده در سطح جهانی تبدیل شده‌ اند که برای ارائه تجربه‌ های یکپارچه و همه‌ جانبه بازی ها طراحی شده‌ اند. این زیرساخت نه تنها یک شگفتی فنی است بلکه گواهی بر تقاضای روزافزون برای انواع سرگرمی های مرتبط و تعاملی است. شما هم اگر می خواهید به بهترین شکل از بازی خود لذت ببرید، می توانید برای خرید سرور گیمینگ از پنل کاربری خود، سرورتان با منابع دلخواه را بسازید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فهرست مطالب

سرور گیمینگ مبناکلود

با وجود سخت افزارهای قدرتمند و مطمئن مبناکلود می توانید بازی های خود را بدون هیچ لگ و قطعی اجرا کنید و از بالاترین سرعت لذت ببرید. می توانید تعداد هسته های CPU، مقدار RAM، میزان حافظه ذخیره سازی (SSD و NVMe) را به میزانی که نیاز دارید، سفارشی سازی کنید. هر زمان که نیاز داشتید بدون هیچ محدودیتی آن را افزایش دهید و هزینه آن را به صورت PAYG پرداخت کنید. حالا شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که PAYG یا همان Pay As You Go چیست؟ در پاسخ باید گفت یعنی پرداخت هزینه تنها به میزان استفاده از سرور ابری می باشد و شما هیچ هزینه اضافی پرداخت نمی کنید. در ضمن هر زمان که بخواهید، می توانید سرور خود را خاموش کرده و دیگر نگران پرداخت هزینه نباشید.

همانطور که گفته شد نگران سخت افزار قدرتمند نباشید چرا که مبناکلود از به روزترین امکانات استفاده می کند و با انتخاب پردازنده مناسب، به راحتی می توانید بازی هایی با گرافیک بالا را اجرا کنید. یکی دیگر از مسائلی که پیشنهاد می شود زیر نظر داشته باشید، استفاده از دیسک های پر سرعت NVMe است که سرعت انتقال داده ها را تا حد زیادی بالا می برد.

ویژگی های سرور ابری گیمینگ

IP شناور: به این شکل می توانید به تعداد گیمر ها یا کاربرانی که به سرور خود متصل می کنید، یک آی پی عمومی اختصاص بدهید.

مقیاس پذیری: به راحتی می توانید منابع مورد استفاده خود را مانند فضای ذخیره سازی، هسته پردازشگر، رم و غیره را تغیر یا افزایش دهید.

بک آپ و اسنپ شات: می توانید زمان های مشخصی را از قبل مشخص کنید که سرور به شکل خودکار از اطلاعات شما بک آپ بگیرد و این فرآیند های پشتیبان گیری را برای محافظت از وضعیت های بازی و داده های گیمرها می باشد. در ضمن با اسنپ شات در هر زمان که خواستید، می توانید یک عکس فوری از سرور در لحظه بگیرید و هر زمان که خواستید اطلاعات را بازگردانی کنید.

مانیتورینگ: سرور ابری با تجزیه و تحلیل منابع که شامل جمع آوری اطلاعات در بخش های مختلف مانند استفاده از CPU، استفاده از حافظه، ترافیک شبکه و میزان ظرفیت ذخیره سازی می شود، بررسی می کند تا اطمینان پیدا کند که سرور بازی به خوبی عمل می کند.

دیسک های ذخیره سازی: اطلاعات و داده های خود را می توانید در دیسک های NVMe و SSD با حجم دلخواهی که انتخاب می کنید، ذخیره کنید و هر زمان که خواستید به آن دسترسی داشته باشید.

مزایای خرید VPS گیمینگ

پینگ پایین: Ping Time پایین، اصلی ترین دلیل استفاده گیمرها از سرور ابری است. در هنگام خرید، حتما باید این نکته را در نظر بگیرید که در بازی های آنلاین که صدم ثانیه ها بسیار مهم هستند، سرورهای ابری تاخیر را تا حد زیادی کاهش داده و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهند.

پشتیبانی: با پشتیبانی 24 ساعته در ۷ روز هفته، متخصصان فنی مبناکلود آماده هستند تا به شکل کاملا رایگان و در صورت نیاز، راهنمای های لازم را انجام دهند. کارشناسان مشکلات شما را برطرف و در سریع ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می کنند.

دیتاسنتر ابری: سرعت دسترسی، با آپ تایم 99 درصد به بالاترین میزان رسیده و هیچ نگرانی درباره قطعی و تاخیر وجود ندارد.

امنیت: به دلیل استفاده از فایروال ابری، امنیت کامل برای سرور وجود دارد و تمامی تلاش های مخرب و نامعتبر را برای ورود فیلتر می کند.

CDN ابری: با سرورهای توزیع محتوایی که مبناکلود در منطقه های مختلف جغرافیایی آماده کرده، در هر منطقه ای که باشید به نزدیک ترین سرور متصل می شوید و هیچ تاخیری را تجربه نخواهید کرد.

نتیجه گیری

به یاد داشته باشید که نصب و کانفیگ بازی ها به روی سرور را خودتان باید انجام دهید و می توانید حتی به شکل ساعتی و روزانه از سرورهای بازی استفاده کنید. در هر زمان که نیاز نداشتید، آن را خاموش کنید و تنها به میزان استفاده از منابع، هزینه پرداخت خواهید کرد. برای بازی های  مورد علاقه خود مثل ماین کرافت (Minecraftکانتر استرایک، CS GO، راست (Rust) و صدها بازی دیگر می توانید از گیمینگ سرور مبناکلود با بالاترین سرعت و پایین ترین پینگ استفاده کنید.

مقالات منتخب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *