بلاگ

 
 

 

 

تصویر سرور ابری بورس می باشد
 
 

 

 

سرور ابری بورس | خرید سرور بورس

2 رای، میانگین: 3


سرور ابری بورسی بهترین راه حل برای کسانی است که قصد سر خطی زدن، خرید عرضه اولیه و خرید و فروش در بورس و فرابورس را دارند. با استفاده از این سرورها و با توجه به این که پینگ تایم (Ping Time) بسیار پایینی دارند، می توانید سرعت انجام معاملات خود را تا حد زیادی بالا ببرید. بسیاری از فعالان حاضر در بورس، روزانه به خرید و فروش انواع سهام می پردازند و با توجه به این که ثانیه ها سود و ضرر را مشخص می کند، سرعت انجام عمل و در لحظه بودن، بسیار مهم است. به همین دلیل بسیاری برای این که در هنگام معامله، هیچ گونه تاخیری نداشته باشند از سرورهای ابری استفاده می کنند.

سرور بورس مبناکلود

این نکته را به یاد داشته باشید که هر سرمایه گذار برای موفقیت در بازار بورس پرتقاضا کشور، باید علاوه بر دانش معامله گری و تحلیل‌، تجهیزات و منابع مناسب را در اختیار داشته باشد. برای افزایش سرعت معاملات خود و کنترل هوشمندانه بر بازار، می توانید از سرورهای ابری و پرسرعت مبنا کلود استفاده کنید. برای این کار می توانید از پنل کاربری، سرور خود را بسازید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. در ادامه می پردازیم که چرا سرور با پینگ تایم پایین و سرعت بالا مهم است.

فهرست مطالب

سر خطی زدن

فعالان در بازار بورس می دانند که گاهی اوقات سود خرید یا فروش برخی از سهم ها برای همه مشخص است و در این مواقع، صف فروش یا خرید برای سهم مدنظر شکل می گیرد. در این صورت، با توجه به این که تعداد زیادی با حداکثر قیمت (برای خرید) یا حداقل قیمت (برای فروش) سهام، درخواست می دهند، قرارگرفتن پیشنهاد در ابتدای صف، برگ برنده در این رقابت خواهد بود. اگر پینگ بسیار پایینی داشته باشید، می توانید سرخطی بزنید. اگر در ابتدای صف خرید یا فروش قرار بگیرید، در اصطلاح به آن سرخطی زدن گفته می شود.

در زمانی که هزاران نفر در صف هستند، مشخصا صدم ثانیه ها تاثیر گذار هستند و سهام به کسانی خواهد رسید که زودتر از دیگران درخواست ارسال کرده اند و توجه به این نکته بسیار مهم است که کار از ثانیه هم گذشته است و پای صدم ثانیه در میان است. اینجا همان جایی که است که یک سرور مجازی بورس تفاوت ها را رقم می زند.

خرید عرضه اولیه

به سهام هایی که برای اولین بار در بازار بورس عرضه می شوند و برای فروش قرار می گیرند، عرضه اولیه گفته می شود. پرتقاضا ترین سهامی که در بازار بورس ایران به فروش گذاشته می شود، همین سهام های عرضه اولیه هستند چرا که با قیمتی پایین تر از ارزش گذاری اولیه به فروش گذاشته می شوند و کم خطر هستند و به همین خاطر تقاضای بسیار زیادی دارند. به همین خاطر باید در سریع ترین زمان ممکن و زودتر از دیگران این خریدها را ثبت کرد، پس باید یک سرور پر سرعت مثل مبناکلود را انتخاب کنید.

مزایای سرور ابری بورس

سرعت اینترنت بالا

یکی از مهم ترین فاکتور ها در کم شدن تاخیر و سریع تر ارسال کردن درخواست، سرعت اینترنت است که مبناکلود که زیرمجموعه مبنا تلکام که یکی از شرکت های با سابقه در زمینه ارائه خدمات اینترنتی است، به خوبی این مشکل را حل کرده است.

پینگ تایم پایین

مهم ترین فاکتور در انتخاب بهترین سرور مجازی بورس، پینگ بسیار کم است که تاثیر بسیار زیادی در سرعت و عملکرد سرور دارد. این سرورها پینگ بسیار پایین تری نسبت به دیگر سرورها دارند، چرا که برای بورس بهینه سازی شده اند.

سخت افزار قدرتمند

می توانید به میزانی که نیاز دارید، منابع دلخواه خود را انتخاب کنید. تعداد هسته های CPU، مقدار رم، حافظه ذخیره سازی و غیره را به میزانی که نیاز دارید انتخاب می کنید و هر زمان که نیاز داشتید به راحتی منابع را افزایش می دهید.

پشتیبانی

تیم فنی مبنا کلود به شکل شبانه روزی و کاملا رایگان پاسخگوی مشکلات پیش آمده هستند و شما را در صورت بروز خطا، راهنمایی می کنند.

سیستم پرداخت

با روش پرداخت Pay As You Go به میزان استفاده از سرور ابری، هزینه پرداخت می کنید و هر زمان که خواستید می توانید سرور ابری خود را خاموش کرده و در این صورت هزینه های شما تا حد زیادی کاهش می یابد.

آپ تایم

ثبات و عملکرد بالا در هر لحظه، یکی از عوامل مهم است که باید در انتخاب کلود سرور به آن دقت شود.

مانیتورینگ

سرورهای ابری مبناکلود با تجزیه و تحلیل عملکرد که شامل جمع آوری اطلاعات در بخش های مختلف مانند استفاده از CPU، استفاده از حافظه، ترافیک شبکه و میزان ظرفیت ذخیره سازی دیتا می شود را به شکل دقیق در اختیار شما قرار می دهد تا اطمینان حاصل کنید که سرور بورسی به خوبی عمل می کند.

دسترسی کامل

شما به راحتی به طور کامل روی سرور خود دسترسی دارید و می توانید هر سیستم یا برنامه ای را که می خواهید نصب و کانفیگ کنید.

امکان اتصال با دستگاه های مختلف

شما می توانید با خیال راحت با هر دستگاهی (Device) با هر سیستم عاملی به سرور خود وارد شده و با خیال راحت به انجام معاملات خود بپردازید. شاید برای برخی این سوال به وجود آمده باشد که آیا با موبایل هم می توان از این سرورهای بورسی استفاده کرد؟ باید گفت که بله با استفاده از نرم افزارهای مختلف یا وب اپلیکیشن به راحتی می توانید با تلفن همراه به این سرورها متصل شوید و کار خود را انجام دهید.

این مسئله را به یاد داشته باشید که سرمایه گذاری در خرید سرور بورس، خود یک نوع سرمایه گذاری است که می تواند در زمان مناسب باعث رشد و پیشرفت چشم گیری شود. مبناکلود با ارائه به روز ترین سخت افزارها و پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان خود و همچنین دیتاسنتر اختصاصی، نگرانی های شما را از هرگونه مشکل و خطای احتمالی بر طرف می کند.

مقالات منتخب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *